torsdag 4 juli 2013

Ibland när man intervjuar så blir det så fel!

Michael in action
Igår hade jag ett längre samtal med nyblivne svenska mästaren och ja, vad skall man säga. Undrar vad Michael tänkte och tyckte. Han berättade en så rolig sak för mig så jag kunde inte låta bli och skratta så att jag nästan vek mig. Fick lite flashbacks till Ulf Elving som skrattade i radiosändning och fick avbryta med att spela låtar hela tiden innan hans skrattattack gick över. Jag drar på smilbanden än i dag när jag tänker på det =)
Dock måste jag ändå ge Michael en grym eloge, för vilken givmild och ödmjuk kille han är! Gissa om jag önskar den killen allt gott i framtiden. Man har ju sneglat på hans karriär sedan han körde i Motala AIF... och ja anledningen var ju självklart att han satt på en Bianchi ;) och han för ett par år sedan var 3:a på SM.

Ikväll skall Michael och jag fortsätta vårt samtal, och ni kommer kunna läsa artikeln i ett kommande nummer av Svenska Cycling Plus.

Ha en fortsatt bra dag,

Fritz

Inga kommentarer: