tisdag 13 augusti 2013

Kom ihåg den 24 augusti!

Hallå på er allihopa,

har fått kunskap om en kul grej som är på G, och då måste man ju bara berätta det för den stora massan också. Det är att den 24 augusti så kommer "Brooklyn" till Medborgarplatsen, eller ähh.. nu menar jag inte stadsdelen Brooklyn utan livet och kanske lite av stämningen som finns där. Vad menar jag nu?

Jo Brooklyn Film Festival, med mat, konserter, shower, och en annan massa smått och gott samlas på Medborgarplatsen och visar upp allt vad det nu handlar om, det är lite konst inblandat också, dock är allt tagit från Brooklyn. Vad är det här för något kanske de flest frågar sig? Ja jag var tvungen att ringa och prata med Linnea för att få lite info, och hon berättade att allt är gratis, utom mat och vissa konserter, men som kommer att ha de modesta priset som att gå på Debaser (runt en 100:-)

För de som vill veta mer och se vad de hela handlar om så kolla in länkarna, personligen så tror jag att tonvikten kommer att ligga på fixies, single speed och BMX:er, eller vad tror ni?

Länk till Stockholmsfestivalen: http://www.bicyclefilmfestival.com/city/stockholm/

Här kan ni även se ett filmklipp om vad det handlar om

Oavsett vilken sorts cykel man vill spendera tid på, så verkar ju onekligen detta som något skoj, eller vad tycker ni?
Så om du har vägarna förbi "hufvdstaden" den 22 augusti så smit över till Söder och kolla in allt det roliga. Jag skall försöka ta mig ner, det beror lite på hur det ser ut här hemma. Ni som redan bor där har väl egentligen ingen ursäkt eller? =)

Ha en bra dag,

Hälsningar,
Fritz

Ps. bilderna som är publicerade kommer från Urbanbikewear.com (c) Ds

Inga kommentarer: