måndag 4 november 2013

Nu vet vi varför Friends arena vill vara med på Gran Fondo Stockholm

Mina Teamhojjar
Läser i Expressen att Friends Arena har grymma problem, de har visst gått med 240 mkr i förlust förra året och i år blir det "bara" 200 mkr. Är det därför de vill ha in cyklister på arenan, har ju börjat fundera på om vi cyklister är som hästägare, de går att blåsa hur mycket som helst, bara att säga att det är bra så köper de (sagt till mig av en bonde som jag köpte hö av när vi hade häst).

Vill ni läsa Expressens artikel så klickar ni HÄR

För övrigt så noterar jag att sedan 17 minuter tillbaka så är biljetterna till nästa års VR släppta, skall bli intressant och se om och hur snabbt de såldes slut. Kan ju ge en liten fingervisning på VR hantering av prishöjningen, jag sitter och håller tummarna att det INTE är utsålt. Fast jag inser nog återigen att vi cyklister är som hästägare. Eller?

Ha en trevlig kväll
Fritz
 

Inga kommentarer: