fredag 3 januari 2014

Snackis på nätet + många fler jerseys

Noterar att ett stort gäng har reagerat på Team Sky:s tempodräkt, förstår faktiskt inte riktigt vad de är upprörda over, ser uttryck som ful, vidrig, teabag etc. Visst att det ser lite roligt ut, men hallå den här dräkten är ju gjord i ett matrial för varma dagar, de har garanterat en tempodräkt i mer vanligt tyg i sina gömmor också. Har ju själv en Jersey i liknande material som jag fått av ett proffs och ja den är grym varma dagar, det kan jag garantera.

Nedan kommer ett kollage av bilder  med olika jerseys som ha sipprat ut på nätet vad tycker ni?
 
Team Sky:s tempodräkt för varma dagar
Team Sky:s "normala" Jersey
Team NetApp

Team Lampre Merida
Världsmästaren

Team Belkin ny cykelsponsor - Bianchi
  
Team Lotto Belisol

Team Moviestar, även de med ny cykelsponsor - Canyon

Team BMC

Team AG2R Mondiale


Team Garmin
 
Team Vini Fantini Nippon De Rosa - Här presenterad av Alessandro Malaguti fd Androni


Ha en fortsatt bra dag

Hälsningar
Fritz

1 kommentar:

Anonym sa...

Nja, Sky´s tempodräkt för varma dagar kanske jag själv inte skulle vilja ha på mig. Lite väl mycket "seethroug" för den offentlige åskådaren. Annars tycker jag det är schyssta jerceys över lag bland bilderna / Cykla Mera =)