måndag 20 juni 2011

Det ser lite dystert ut!


Noterar idag på Cycling News att det verkar som att "vår" Gustav Larsson än en gång blir snuvad på en startplats i årets upplaga av Tour de France. Nu är iofs inte hela truppen spikad, men om det har läckt ut nu, så tror jag inte att det blir allt för stora förändringar. Skräp!

Nu är det bara att hålla tummarna för att Thomas Lövkvist och/eller Fredrik Kessiakoff får starta. Visst är det tråkiga nyheter!

Sedan en liten förändring på sidan, jag har samlat fyra av mina artiklar om Vätternrundan i den vänstra spalten. Jag har lagt till datum efter varje rubrik så att ni kan läsa dem i kronologisk ordning.

Angående inlägg, gårdagens inlägg om vikten av att få cyklister att börja åka organiserat hela året om slog väl ut alternativt att det var många nya läsare från Happy, Facebook, Cykla.se eller var de nu dök upp ifrån. Jag hade "all time high" i antalet besökare på en dag, hela 2190 besökare hittade hit under gårdagen. Sånt är skoj.

Ha en fortsatt bra dag, själv skall jag nu börja organisera mig för klubbens motionsträning som startar 18:30 utanför Melins Cykel & Sport.

Hälsningar,
Fritz

2 kommentarer:

Niklas Instedt sa...

fyra åkare slåss om en återstående plats i Saxo Bank. Än har han chansen, men det blir på målsnöret ... :-)

Cykelbloggar sa...

Med facet från förra året i färskt minne, så ser det inte allt för bra ut. Även om jag hoppas att det går vägen för Gustav. Men som skriver så ser det dystert ut. Tror att AC vill ha så många kända hjälpryttare som möjligt med sig.

Men vi håller väl tummarna ett tag till.

Ha det så bra,
Mvh
Fritz